bonhams

Aangeboden kavels

Tijdens de veiling werden 35 objecten en diensten te koop aangeboden. Diverse onvergetelijke ervaringen, bijzondere arrangementen, sportieve clinics en fraaie kunstwerken zijn van eigenaar veranderd voor het goede doel!!!

Voor een beeld van de geveilde items, klik op Veilingcatalogus en u krijgt direct inzicht in welke fraaie kavels zijn aangeboden. Lionsclub Amersfoort bedankt uiteraard de kopers, maar ook al diegenen die om niet zulke mooie veilingitems hebben aangeboden.

De veiling stond onder leiding van Koen Samson, veilingmeester van Bonhams Fine Art Auctioneers & Valuers en werd gehouden ten overstaan van notaris Rob Huzink van notariskantoor Accordo.

De koen-auctioneer-pcf-okt-2015volledige opbrengst van EUR 25.150,– komt geheel NETTO ten goede aan De Onthaasting.