Al bijna 35 jaar – en ook dit jaar – verzorgt Lionsclub Amersfoort een wijnactie waarvan de opbrengst bestemd is voor diverse goede doelen in Amersfoort en omgeving. Wij bieden een gevarieerde selectie van wijnen, zowel wat smaak, herkomst als prijs betreft.

Met uw aankoop in onze webshop doet u dus niet alleen u zelf een plezier, maar levert u ook een welbestede bijdrage aan activiteiten die onze steun hard nodig hebben. Bekijk ons assortiment van exclusieve wijnen in de verschillende categorieën op www.lionsclubamersfoortwijnactie.nl.

Indien u doorklikt op het product, wordt u gevraagd gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen. Deze kunt u aanvragen bij een lid van Lionsclub Amersfoort. Na ontvangst van gebruikersnaam en wachtwoord, kunt u producten selecteren en bestellen.

Bestellen kan tot en met zondag 24 oktober 2021! Indien u vragen heeft over de wijnactie, dan kunt u contact met ons opnemen via wijnactie@lionsclubamersfoort.nlOok daar kunt u terecht voor het opvragen van gebruikersnaam en wachtwoord.

De trouwe leverancier van onze wijnen is Wijnkoperij Walrave. Zij hebben ruime ervaring met het selecteren van de juiste wijnen. In samenwerking met onze leverancier proeven wij een groot aantal wijnen om tot een zorgvuldig geselecteerd en gevarieerd aanbod te komen.

Daarnaast stelt ieder jaar  POT Verhuizingen/Logistiek in Amersfoort haar magazijnruimte beschikbaar voor de opslag en uitlevering van onze wijnen.