Op zondagmiddag 23 april organiseerde Lionsclub Amersfoort weer het Drie Ringen Concert voor ouderen in de Amersfoortse verpleeg– en verzorgingshuizen. Dit jaar vond het concert plaats in Conferentiecentrum De Eenhoorn.

Onze bijna tweehonderd bijzondere gasten kregen een prachtig optreden van zangeres Maud van den Abeelen en pianist Lucas Molenaar voorgeschoteld. Maud en Lucas delen een gezamenlijke liefde voor muziek uit het Great American Songbook en lieten dit ook horen!

Samen vertolkten zij de mooiste liedjes uit vervlogen tijden en namen ze mee de toekomst in. Indrukken uit hun optreden hoort en ziet u terug in de foto en video’s op deze pagina.

Het bijwonen van het Drie Ringen Concert is gratis voor onze bijzondere gasten en wordt organisatorisch en financieel mogelijk gemaakt door Lionsclub Amersfoort en haar sponsoren. Wilt u ook een bijdragen in de kosten van deze en volgende edities van ons concert dan graag! U kunt hiervoor onderstaande QR-code gebruiken.