terminusdeonthaasting

Donderdag 27 oktober 2016

Benefietveiling Terminus De Onthaasting

De Observant, Amersfoort

Lunchroom De Onthaasting in Amersfoort wordt al dertien jaar succesvol gerund door mensen met een verstandelijke beperking. Zij vinden in deze bijzondere horecazaak niet alleen hun dagbesteding, maar ook een geweldige plek om zich te ontwikkelen. Van het ontvangen van gasten tot de afwas en van het koken tot de bediening. Echter, het interieur van de lunchroom is op dit moment dringend aan vervanging toe. Behalve het meubilair en het nodige schilderwerk moet ook de akoestiek worden aangepakt. Hiervoor is geld nodig.

In samenwerking met De Observant heeft Lionsclub Amersfoort op 27 oktober 2016 een veiling verzorgd t.b.v. lunchroom De Onthaasting.

Na een heerlijk walking dinner was het tijd voor het belangrijkste onderdeel, de veiling van diverse kavels (zowel objecten als diensten). Ook werd onder het motto: Altijd prijs! een loterij georganiseerd.

De veiling en de loterij hebben EUR 25.150,– opgebracht!

Geweldig, dit had niemand verwacht! Lionsclub Amersfoort bedankt iedereen die hieraan een bijdrage heeft geleverd!