Stichting De Harde Leerschool (SDHL) staat voor een inclusieve arbeidsmarkt waarin iedereen mee kan doen. SDHL gelooft dat iedereen een nieuwe kans verdient om actief en positief deel te nemen aan de maatschappij. Die kans creëren zij met hun programma’s. Zelfinzicht, zelfvertrouwen en zelfredzaamheid: daar sturen zij op. Met hun no-nonsense aanpak maken zij mensen weerbaar en werkfit.

Het basisprogramma van SDHL is een programma van tien weken dat bestaat uit een combinatie van fysieke uitdaging, persoonlijke vorming en het versterken van talenten. Met dit “life-changing” programma bieden ze deelnemers een unieke kans op een betere toekomst.

Lionsclub Amersfoort (LCA) ondersteunt SDHL in het behalen van haar doelen en in samenwerking met Rugbyclub Eemland en de gemeente Amersfoort werd begin 2023 een eerste programma in Amersfoort opgezet. Inmiddels heeft een tweede groep van Amersfoortse deelnemers het programma bijna afgerond.

Net als SDHL gelooft LCA in goed teamwork. Met SDHL zijn wij op zoek naar bedrijven en organisaties die net als wij geloven in een inclusieve arbeidsmarkt.  SDHL en LCA komen graag in contact met werkgevers die bereid zijn om de deelnemers aan het programma een kans te geven op de arbeidsmarkt. Vooral (maar niet alleen) werkgevers uit de zorg, techniek, IT, administratief en logistiek zijn welkom op de banenmarkt van 28 juni a.s., zoals die georganiseerd wordt op Rugbyclub Eemland, zie ook de SAVE THE DATE.

Met elkaar kunnen wij het verschil maken voor een grote groep mensen in Nederland!

Voor meer informatie, klink op de link naar de website van De Harde Leerschool en/of klik op de link naar dit filmpje.

Voor vragen en/of aanmeldingen bel of mail de projectleider van SDHL, Thijs Steenkamp:

Mobiel nummer: 06 19 42 76 25

E-mail: thijs@dehardeleerschool.nl