Hey jij daar! 🌟

LEO Club Eemvallei is op zoek naar jou! Onze dochterclub is op zoek naar jongeren tussen de 18 en 35 die samen met andere enthousiaste leden een verschil willen maken in onze regio.

Samen steken zij de handen uit de mouwen, genieten zij van lekkere drankjes en bedenken zij te gekke activiteiten om uit te voeren!

Benieuwd naar de geweldige dingen die zij doen? Hier een paar voorbeelden:
– Paasbrunch voor minder bedeelde gezinnen.
– Duck Race (waarmee wij, samen met andere clubs, 20K ophaalden voor AEDs in Baarn).
– Klussen om energiearmoede te bestrijden.

En alsof dat nog niet genoeg is, komen ze tweemaal per maand samen. Eén keer voor een bijeenkomst waar zij onze volgende acties plannen en de andere keer voor een ontspannen samenzijn. Denk aan kroegavondjes, spelletjes spelen of een filmavond.

Wil je meer weten over deze te gekke club? Check hen op Instagram en stuur een DM of een mailtje e-mail. Zij kunnen niet wachten om jou te ontmoeten en samen een drankje te doen!