Lions helpen Het Vergeten Kind

Ter gelegenheid van het 100-jarig bestaan van Lions International in 2017, is in 2016 een grote Nationale Actie op touw gezet. Met de netto opbrengst van deze actie gaat Lions Nederland samen met de Stichting Het Vergeten Kind op een zestal locaties in Nederland vergeten kinderen – en er zijn er in Nederland ruim 30.000 – een plek geven waar ze kunnen spelen en ontspannen. Een warme plek zonder zorgen en met activiteiten die passen bij hun leeftijd. Een kindvriendelijke omgeving waar gelachen kan worden, gewoon zoals het hoort te zijn.

Alle Lionsclubs in Nederland zijn in actie gekomen om zoveel mogelijk bloembollendoosjes in te kopen én te verkopen. Met de actie zijn 100.000 doosjes in- en verkocht. In de doosjes zitten 10 tulpenbollen in drie varianten. Ervan uitgaande dat alle bollen geplant zijn (bij Dorus en Mieke Ruys van Lionsclub Amersfoort, zie de foto, in ieder geval wel) staan er binnenkort 1.000.000 Lions tulpen in Nederlandse tuinen!

Unknown-1