Veilingavond De Onthaasting

Donderdag 27 oktober 2016

Benefietveiling Terminus De Onthaasting

De Observant, Amersfoort

Een van de maatschappelijke organisaties waarvoor wij ons actief inzetten is Terminus De Onthaasting in Amersfoort. Deze lunchroom wordt reeds een aantal jaren succesvol gerund door mensen met een verstandelijke beperking. Zij hebben in de Onthaasting een geweldige plek gevonden als dagbesteding. Van het opnemen van de bestelling tot serveren en van koken tot aan schoonmaken.

Echter, het meubilair van De Onthaasting is aan vervanging toe, er moet het nodige schuur- en schilderwerk aan houtwerk, plafond en vloeren worden uitgevoerd en de akoestiek moet worden verbeterd. Hiervoor is uiteraard geld nodig. Om dit geld te verzamelen, organiseert Lions Club Amersfoort op donderdagavond 27 oktober 2016 in De Observant in Amersfoort een benefietveiling waarvan de opbrengst ten gunste komt van De Onthaasting.

Tijdens deze avond kunt u bieden op diverse objecten, zoals een golfclinic van een bekende professional, een middag varen in een luxe Riva, een tour in een echte Willy Jeep en nog vele andere objecten. Tevens wordt gezorgd voor de inwendige mens en zijn er diverse andere activiteiten.

Wilt u deze avond niet missen? Houdt dan de komende weken deze website, onze Facebookpagina en andere Amersfoortse media in de gaten. U komt dan te weten hoe u kaarten voor dit evenement kunt kopen en welke objecten allemaal geveild zullen worden. Heeft u objecten (goederen en/of diensten) die u ter veiling zou willen aanbieden meldt u zich dan vooral via veiling@lionsclubamersfoort.nl.

Het belooft een zinvolle avond te worden, waarbij wij De Onthaasting een stap verder gaan helpen!