Wijnactie 2016 mede mogelijk gemaakt door POT Verhuizingen / Logistiek

Al meer dan 20 jaar verzorgt Lions Club Amersfoort een wijnactie waarvan de opbrengst bestemd is voor diverse goede doelen. Aangezien wij meer dan 1.000 dozen per jaar verkopen, is dit voor een serviceclub als de onze toch een aardige logistieke operatie. Ieder jaar stelt POT Verhuizingen/Logistiek in Amersfoort haar magazijnruimte belangeloos aan ons ter beschikking voor de opslag en uitlevering van onze wijnen. Inmiddels hebben wij alle wijnen gesorteerd en gedistribueerd naar onze leden, die het vervolgens uitleveren aan al onze relaties. Afgelopen week heeft Felix Wolf (voorzitter van de wijncommissie) nog een heerlijke doos Prosecco overhandigd aan Mark Pot (Logistiek Manager) als dank voor de wederom prima samenwerking. Wij willen POT Verhuizingen/Logistiek nogmaals hartelijk danken voor het mede mogelijk maken deze succesvolle wijnactie!