Drie Ringen Concert 2023

Ook in 2023 organiseert Lionsclub Amersfoort weer het Drie Ringen Concert voor ouderen in de Amersfoortse verpleeg– en verzorgingshuizen. Dit jaar vindt het concert plaats op zondagmiddag 23 april van 15.00 tot ongeveer 16.15 uur in De Eenhoorn (Barchman Wuytierslaan nr. 2 in Amersfoort).

Wij hebben prachtige artiesten weten vast te leggen. Zangeres Maud van den Abeelen en pianist Lucas Molenaar delen een gezamenlijke liefde voor muziek uit het American Songbook. Samen verkennen zij op muzikale wijze alle uithoeken van het leven. De muziek die ooit werd gezongen door Ella Fitzgerald en Chet Baker is tijdloos door de universele thema’s in de liedteksten.

Maud en Lucas vertolken de mooiste liedjes uit vervlogen tijden en nemen ze mee de toekomst in. Want jong of oud, ieder mens leert gedurende het leven begrijpen waar klassiekers als ‘Body and Soul’ en ‘Gone with the wind’ over gaan.

We wensen u veel luisterplezier toe!

Wilt u dit concert bijwonen? U bent van harte welkom! Graag wel even aanmelden via amersfoort@lions.nl.